1. Anda telah membuang aplikasi Ryt Bank sebelum ini tanpa membatalkan pendaftaran peranti anda dengan akaun; 2. Anda telah memadam bersih cache peranti dan data; atau 3. Anda telah mengeset semula peranti anda kepada tetapan kilang. Jika anda tidak ...
Untuk membatalkan pendaftaran peranti lain dengan akaun anda, ikut langkah-langkah ini: 1. Klik pada profil anda untuk mengakses "Settings". 2. Klik pada "Keselamatan". 3. Klik pada "Keluarkan peranti daripada akaun". 4. Sahkan dengan mengklik butang ...
Anda hanya boleh log masuk ke satu akaun pada satu peranti pada satu masa. Had ini bertujuan untuk memastikan akaun dan maklumat peribadi anda kekal selamat dan dilindungi.
Untuk memastikan keselamatan anda dan mengelakkan akses yang tidak dibenarkan kepada aplikasi Ryt Bank, anda wajib mengaktifkan ciri-ciri keselamatan pada peranti mudah alih anda seperti pengesahan biometrik atau kod laluan.
Jika anda telah mencapai bilangan maksimum bagi cubaan kod laluan salah, anda perlu mengeset semula kod laluan anda. Untuk tujuan keselamatan, anda perlu mencipta kod laluan baharu bagi mengurangkan risiko kod laluan yang lama disalah guna.
Untuk menukar kod laluan anda: 1. Klik pada profil anda untuk mengakses "Settings". 2. Klik pada "Keselamatan". 3. Klik pada "Tukar kod laluan". 4. Untuk tujuan keselamatan, anda akan diminta membuat pengesahan wajah sebelum mencipta kod laluan ...