Keselamatan
Apakah yang berlaku selepas saya mengunci akaun saya?
Selepas akaun anda dikunci, anda masih boleh mengakses aplikasi Ryt Bank, tetapi ciri-ciri tertentu akan disekat, termasuk: 1. Menghantar duit keluar. 2. Memindahkan masuk atau keluar duit dari dan ke Poket Simpanan. 3. Menukar butiran profil. 4. ...
Apakah yang perlu saya buat untuk mengunci akaun saya?
Untuk mengunci akaun anda dan mencegah akses yang tidak dibenarkan: 1. Klik pada profil anda untuk mengakses "Settings". 2. Klik pada "Keselamatan". 3. Klik pada "Kunci akaun". 4. Untuk tujuan keselamatan, anda akan diminta membuat pengesahan wajah. ...
Apakah itu pendaftaran dan pengeluaran peranti?
Pendaftaran peranti akan menyambungkan peranti anda dengan aplikasi Ryt Bank secara selamat, untuk membolehkannya membuat Pengesahan Berbilang Faktor (MFA). Ini menambahkan satu lagi peringkat perlindungan untuk akaun anda. Anda perlu mengeluarkan ...
Bagaimana saya boleh mengaktifkan biometrik?
Untuk mengaktifkan biometrik bagi akses yang mudah dan selamat: 1. Klik pada profil anda untuk mengakses "Settings". 2. Klik pada "Keselamatan". 3. Tukar pilihan "Aktifkan biometrik" kepada "HIDUP". Sila ambil maklum bahawa ketersediaan ciri-ciri ...