Tidak, anda tidak boleh membuka akaun baharu apabila akaun terdahulu anda dengan Ryt Bank telah ditutup. Sebarang perubahan dalam perkara ini akan dimaklumkan di laman web Ryt Bank di https://rytbank.my.
Ada beberapa sebab yang mungkin telah menyebabkan akaun anda ditutup, contohnya: • Akaun anda tidak diaktifkan dalam tempoh tangguh 90 hari. • Akaun anda terus dorman selama tempoh 6 tahun. • Akaun anda didapati terlibat dalam aktiviti penipuan atau ...
Anda mesti membuat sekurang-kurangnya satu (1) pemindahan oleh pengguna ke atau dari Akaun Simpanan Ryt Bank anda dalam masa 12 bulan untuk mengelakkan ia menjadi dorman. Pemindahan oleh pengguna bermakna anda menghantar wang kepada orang lain, atau ...
Jika anda ingin menutup akaun anda, sila hantarkan permintaan anda kepada Ejen Khidmat Pelanggan kami di 03-5115 5115. Sila pastikan yang akaun anda tidak mempunyai baki sebelum penutupan akaun.